شنبه 6 مرداد 1403
تاريخ:اول خرداد 1403 ساعت 19:04
کد : 72267

رقابت‌های فانکشنال فیتنس قهرمانی

رقابت‌های فانکشنال فیتنس قهرمانی
اهدای مدال‌های تیم ملی فانکشنال
تیم‌های ملی فانکشنال فیتنس زنان و مردان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند و مدال‌های خود را تقدیم شهدای خدمت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، تیم‌های ملی فانکشنال فیتنس مردان و زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند موفق به کسب یک مدال طلا تیمی در بخش دو نفره مردان، دو مدال نقره در بخش تیمی و انفرادی بانوان و دو مدال برنز در بخش انفرادی بانوان شدند.

تیم ملی فانکشنال فیتنس مردان ایران که برای اولین بار توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی به مسابقات قهرمانی آسیا تاشکند اعزام شد، در بخش دو نفره در سطح RX (سطح پیشرفته) توسط عباس اقبالی و محمد بیگلو به مدال طلا دست یافت و تیم‌های ملی قرقیزستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

همچنین تیم ملی بانوان فانکشنال فیتنس ایران در بخش تیمی به مدال نقره رسید و یک مدال نقره و دو مدال برنز انفرادی را در این دوره از رقابت‌ها کسب کرد.

در پایان این رقابت‌ها، تیم‌های ملی فانکشنال فیتنس مردان و بانوان ایران مدال‌های خود را به رییس جمهور شهید و همراهانش تقدیم کردند.

فهرست اعضای اعزامی تیم‌های ملی آقایان و بانوان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا تاشکند ۲۰۲۴ در ادامه آمده است:

آرمین رجبی، سعید رحیمی، حسن آقایی، عباس خزلی و فرشید عمارلو (در بخش انفرادی)، عباس اقبالی قهاری و محمد بیگلو (بخش تیمی دو نفره)، هانیه حسینی، راضیه زارعی، مهسا یادسار، سما زاذعی، زهرا بهرامی و زینب عبدلی و وحیده آقایی (بخش تیمی دو نفره) ورزشکاران اعزامی به این مسابقات بودند که هدایت تیم مردان و زنان را عادل رحیمیان (سرمربی) و عباس منوچهری و پویا کوهی (مربیان)، ابریشم ارجمند خواه (سرمربی) و کیمیا هاشمی و ماه فروغ صفاری (مربیان) و عسگر آزادیان و ندا مطلبی (سرپرست تیم مردان و زنان ) را برعهده داشتند.

http://abapress.ir/News/1/72267
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی